Saksikan Cara Melipat Baju Dengan Pantas!

Posted: June 12, 2013 in Info

20130612-215417.jpg
Entri kali ni mau share satu cara melipat baju paling pantas. Selalunya ramai orang mengambil pendekatan mencuci baju2 yang berlonggok untuk seminggu pada hujung minggu. Kalau yang bujang lagi lah…kadang2 kalau busy gegila ada yang sampai 2 minggu berlonggok! Hehehehe….macam ada pengalaman jak kan!

20130612-215518.jpg
So, yang berlonggok tu satu hal…tapi setelah siap cuci dan menyidai pakaian pun kerja leceh juga….dan apatah lagi kalau sudah kering! Angkat dari ampaian dan sekali lagi berlonggok….hehehehe….mau cari baju untuk dipakai pun macam longgokkan baju2 di bundle atau rombengan…hehehehehe….

20130612-215640.jpg
Kali ni Blog Roms mau kongsi dengan anda semua bagaimana cara melipat baju dengan teknik yang mudah dan pantas semudah…1…2…3 sahaja! Hanya ada 3 langkah mudah juga. Cari ni saya dah belajar bertahun2 dulu…so, teringin juga mau kongsi cara melipat dengan pantas coz beberapa kali saya kerja keluar stesen…ramai member2 yang tidak tahu cara ni. Ada juga member2 yang saya dah ajar…hehehehehe…..SILA LIHAT KLIP DI BAWAH! Selepas tengok jgn lupa cuba k! Selamat mencuba, try, test!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s